0497/84 23 30 info@smarttogether.be

De vakantie is zo goed als voorbij.
Voor onze kinderen is deze week het laatste kampje gestart, zijn ze nog een laatste weekje op vakantie of zitten ze nog even lekker thuis.
Het merendeel kijkt er naar uit om hun vriendjes weer te zien, een minderheid zou er niet mee inzitten moest de vakantie nog even langer duren.

Ook wij ouders zijn blij dat we niet langer opvang moeten voorzien en dat onze bengels die we oh zo graag zien, maar die het ons oh zo lastig kunnen maken en die elkaar voortdurend in de haren zitten opnieuw weer naar school kunnen.

Op 3 september start het nieuwe schooljaar.
Dat betekent een nieuwe frisse start voor onze kids, klaar om er weer voor een jaartje in te vliegen zowel op school als in de sportclub.
Als ouder willen we dan ook dat onze kids er pico bello uitzien.

Dit wil zeggen dat wij hun lekker in het nieuw zetten met nieuwe (sport)kleren, nieuwe schoenen, eventueel een nieuwe boekentas, …
Een dure aangelegenheid dus.
Maar dus een ideale gelegenheid voor jou als ondernemer om hierop in te spelen.

Want als consument zijn we hiervoor toch wel gevoelig.
Het krijgen van een kortingspercentage vanaf een bepaald aankoopgedrag, een kortingsbon, een gadget, …

Ja, ook ik ben hier zeker gevoelig voor.
Handelszaken waar ik als klant een korting geniet krijgen zeker mijn voorkeur.

Als ik eerlijk ben wacht ik deze promoties soms bewust af of ga ik er ook zelf naar op zoek.
September is immers een kostelijke maand dus die 5 euro of 10 euro maken zeker een verschil.

Hoe zit het met jou als consument? Laat jij je keuze beïnvloeden door deze kortingen?
Of koop jij gewoon wat nodig is.

En hoe zit het met jou als handelszaak of dienstverlener? Bied jij een korting aan bij het begin van het nieuwe schooljaar?
Zo ja, de welke?
En hoe maak jij hiervoor promotie? Doe je dit online of offline?
Geef alvast jouw mening!

SMART2gether

[addthis tool=addthis_vertical_follow_toolbox]